У середньому четверо з десяти покупців нашого магазину  www.stencils.com.ua використовують трафарет для гліттер-тату для створення оригінального дизайну зони бікіні після епіляції. Взимку ця кількість виростає до семи з десяти.

250 років тому Казанова захоплювався густотою та шовковистістю “руна” на “потаємних принадах” своїх коханок. У XXI сторіччі смаки дещо змінились. Згідно з дослідженнями, проведеним у США у 2011 році, епіляцію зони бікіні собі робили принаймні раз 93,8% жінок і 80,9% чоловіків.

В Україні, звісно, ці цифри менші. Але вони будуть рости.

У нашому салоні що третя клієнтка робить собі після епіляції гліттер-тату у зоні бікіні. Перед святами (Новим роком, Днем св. Валентина) ця кількість виростає до семи з десяти.

Вже згадане американське дослідження стверджує, що дві основні причини, з яких люди роблять собі епіляцію зони бікіні (і не тільки зони бікіні), це:

  • Бажання бути привабливою (привабливим) у сексуальних стосунках.
  • Бажання комфортно себе почувати під час занять спортом.

Кожна з цих причин актуальна для близько 90% учасників опитування.

Як ви самі розумієте, бажання бути привабливою у сексуальних стосунках спонукає не тільки видаляти волосся, але й всіляко прикрашати зону бікіні. Прикрасою можуть служити: фігурні композиції з решток волосся, пірсинг, фарбування волосся… і, звісно, гліттер-тату.

Як може майстер епіляції використовувати гліттер-тату у бікіні-дизайні?

Можна запропонувати гліттер-тату як додаткову послугу; багато хто буде готовим заплатити трошки більше для того, щоб стати щасливою власницею яскравого, гарного, блискучого та оригінального малюнка – і, відповідно, справити незабутнє враження на свого партнера.

Можна використати гліттер-тату як маркетинговий хід – для залучення нових клієнтів. Бізнес-консультанти стверджують, що для 6 з 10 споживачів можливість отримати додатковий бонус (наприклад, невеличкий подаруночок) при покупці викликає більшу цікавість, ніж можливість отримати знижку на цю ж саму покупку. Таким чином акція, під час якої на додаток до епіляції зони бікіні відвідувачі отримували б гліттер-тату безкоштовно – точно приверне до вас нових клієнтів.

Також можна використовувати гліттер-тату для підвищення рівня лояльності у тих клієнтів, хто вже користується вашими послугами – подарунки це завжди приємно. А на додаток до просто задоволення  – подарунки створюють теплі та довірливі стосунки між майстром та споживачем його послуг.

І трохи технічних подробиць.

Використовуйте для гліттер-тату у зоні бікіні трафарети розміром не більше за 7 сантиметрів на більшій стороні. Це трохи менше довжини запальнички або стандартної губної помади. У інтернет-магазинах розмір трафарету зазвичай вказано у характеристиках товару. Також як правило трафарети, що підходять за розміром для створення гліттер-тату у зоні бікіні, згруповані в окремому розділі або за відповідним тегом.

В зоні бікіні дуже ніжна шкіра – тому використовуйте перевірені, безпечні матеріали (клеї для тіла, блискітки тощо). Наносити на ніжну шкіру після епіляції (як-не-як – дещо травматичної процедури) клей для тату незрозумілого походження, куплений на базарі… самі розумієте.

Слідкуйте, щоб рисунок не попадав на згин шкіри, під гумку трусиків, під пояс штанів або спідниці. І гліттер-тату, і малюнок клей-фарбою, і розпис хною – стираються.

Поекспериментуйте з гліттер-тату у бікіні-дизайні. Ви отримаєте додаткову можливість реалізувати свої творчі здібності, а ваші клієнтки – масу задоволення.