Виставка (Estet Beauty Expo 2019) минула. І це тішить. Ми надіялися, що трохи відпочинемо від повсякденної рутини; але працювати нам довелося так активно, що ми цю нашу повсякденну рутину навіть полюбили.

Багато моделей; багато наших клієнтів; багато не наших клієнтів, але таких, що використовують нашу пасту; плюс ще й шанувальники трафаретів «Стенсілс-дизайн» – видохнути вийшло лише в суботу перед самим закінченням виставки – більшість сусідів вже виїхали, коли ми ще тільки відкривали шампанське.

Отже, що запам’яталося.

Втішив інтерес до наших експериментальних, тестових розробок.

Особливо зацікавив відвідувачів передепіляційний гель – він дійсно унікальний. Хоч передепіляційний – це не зовсім точне визначення. По суті, це багатофункціональний продукт, який можна використовувати як перед епіляцією, так і між процедурами. Він має м’яку знеболювальну дію; він знімає запалення та подразнення; він має антисептичну дію; він сприяє більш швидкому, легкому і якісному видаленню волосся. Запускаємо в серію.

Тальки викликали дещо меншу цікавість; але вони відпрацювали на тестах добре і ми вважаємо, що в них великий потенціал. Продовжуємо з ними працювати.

«Лінкомістин» (антисептичні 0,1% розчини мірамістину – фармакологічна концентрація – водний та спиртовий) значного інтересу не викликав. Але ми будемо з ним працювати і надалі: чудовий і дуже зручний засіб. Правда, у зв’язку з «Лінкомістином» виявилася велика проблема: низький рівень теоретичної підготовки майстрів шугарінгу. Про асептику й антисептику, на щастя, вже знають або чули всі; а ось з бактерицидні (або «антибактерицидні» – як дехто каже), фунгіцидні, антивірусні та інші властивості ще знайомі небагатьом.

Відмітимо, що рівень підготовки майстрів за останні кілька років виріс: техніка покращилася; з’явилося розуміння необхідності теоретичних знань; люди почали розбиратися у питаннях «довкола шугарінгу» (та ж антисептика, постепіляційний догляд тощо). Це добра динаміка. І ми раді, що майстри багато працюють, займаються самоосвітою, інтерпретують свій досвід, задають питання та шукають відповіді на них.

Не всі, правда. Зустрічалися нам на виставці і майстри з повною відсутністю знань, відсутністю техніки – але вони наверстували ці недоліки величезною зарозумілістю. На щастя, таких майстрів все менше.

Так що, були й курйози.

Один з наших співробітників звернув увагу на те, що ледь не кожний четвертий відвідувач стенду читає цінники, ворушачи губами. По складах! Косметолог, який читає по складах – представник майже медичної спеціальності, яка вимагає широких знань і невпинної самоосвіти!

Була на нашому стенді і дєвачка з «айфоном», яка збиралася стати «шугар’є». Прочитавши умови нашого навчання (місячний курс), вона бридливо відкинула буклет – «Що ви мені тут парите, мені потрібні одноденні курси!». Цікаво, чи віддала б вона свій «айфон» у руки майстру, що пройшов одноденні курси ремонту продукції «Еппл»? Втім, думаємо, що за тиждень-другий дєвачка вже буде обслуговувати людей; а за місяць чи може два стане гуру шугарінгу і відкриє власні курси. Але не страшно, терплячі українські жінки й не таке витримують.

Але – повторимося – відверто некваліфікованих майстрів стає все менше. І це тішить.

Тішить те, що майстри шугарінгу стають більш вмілими, більш освіченими і більш розважливими, ніж раніше.

Тішить те, що «шугарісти» переходять з жорстких паст для початківців на м’які професійні пасти.

Тішить те, що ті, хто робить шугарінг, починають розуміти взаємозалежність між технікою виконання процедури та врослим волоссям.

Тішить те, що (нарешті!) люди починають розуміти найпростіший факт: неможливо оволодіти складною спеціальністю на одноденних курсах; неможливо в достатній мірі натренувати фізичну навичку протягом одного дня.

Отже, в цілому ми нашою роботою на виставці задоволені; незважаючи навіть на те, що відвідувачів зараз було менше, ніж тоді, коли ми активніше брали участь у подібних заходах. Спасибі всім, хто нас порадував! Спасибі всім, хто відвідав наш стенд – ми завжди щасливі вас бачити і ми щасливі працювати для вас!

Дякуємо!

Нам дуже хотілося б також від усього серця подякувати і компанії організатора, «Прем’єр-експо». Але – на жаль! І це окрема розмова.